סדנאות לשיפור השירות לצוות העובדים,למנהלים ולאנשי מכירות.בסדנאות מושם דגש על הבנת הצורך בשירות קשוב, הבנת הערך של לקוח מרוצה וניתנים טיפים וכלים מעשיים לטיפול בתלונות לקוחות מחד,והשגת שביעות רצון לקוחות מאידך.
מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ולמנהלי חברות. הייעוץ נערך במשך מספר פגישות,ומיועד לאתר כשלים בשירות, בדיקת שביעות רצון לקוחות, תכנון מהלכים לשיפור השירות ויצירת בולטות דרך שירות לקוחות ייחודי והטמעת הדרך לשירות קשוב שיטתי.
ליווי עסקי לאורך תקופה והטמעת שיטות עבודה לשירות קשוב וטיפול מושכל בתלונות לקוחות.
הדרכה חד פעמית לצוות העובדים בנושא טיפול מושכל בתלונות לקוחות.
ביצוע סקרים חד פעמיים או משובים כחלק משיטת עבודה (real time surveys).