סדנאות לבעלי עסקים ונותני שירות

 

להתמודד עם לקוחות בהצלחה

כיצד להתמודד עם דרישות מאתגרות,
האם לתת ללקוח "לנצל" אותי
מה לעשות כשהלקוח "מבריז" מפגישה
והאם לומר לו את מה שאני חושב?

סדנה חד יומית, בה תוכלו להביא גם דילמות מהעסק שלכם,
ותלמדו כיצד לצאת בשלום ממפגשים ודילמות יומיומיים.


יום ד', 10 במאי 2017 בין השעות 10.00-13.30
קמפוס, רח' הלחי 31 בני ברק (5 דקות מתחנת רכבת בני ברק)

מחיר הסדנה – 220 ₪ בתוספת מע"מ (257 ₪ כולל מע"מ)
מחיר מוזל לנרשמים ומשלמים עד 30.4.17 :
170 ₪ בתוספת מע"מ (199 ₪ כולל מע"מ)
המחיר כולל כיבוד קל
מספר המקומות מוגבל. מהרו להירשם בטל. 052-8629692

בנוסף לסדנאות והרצאות מוזמנות שאני מקיימת במקומות עבודה, אני עורכת מפעם לפעם גם סדנאות לבעלי עסקים קטנים המעוניינים לשפר את מיומנויות שימור הלקוחות שלהם.

בסדנה תקבלו כלים להתנהלות נכונה בשירות כדי להשיג לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים, תלמדו כיצד להתמודד עם לקוחות קשים או מתלוננים וכיצד להתמודד עם דילמות עסקיות הנוגעות לשירות.

כמו כן, אני מקיימת סדנאות שירות, שימור לקוחות וטיפול בלקוחות המותאמות לצרכי המזמין.

צרו קשר, ואעדכן אתכם לגבי מועד הסדנה הפתוחה הקרובה, או שאתאים לכם את ההדרכה הנחוצה לעסק שלכם.