יפעת ברעם, בוגרת לימודי פסיכולוגיה (אוניברסיטת ת"א) ולימודי תעודה במינהל עסקים (אוניברסיטת בר אילן), בעלת תואר MA (בהצטיינות) בהתנהגות ופיתוח ארגונים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

עוסקת בשירות ללקוח מזה כ-25 שנה, ובייעוץ והדרכה לשיווק ושירות שנים רבות.

מפתחת שיטת "אומנות שימור הלקוחות" המחזקת את נאמנות הלקוחות ומסייעת בקבלת הפניות מפה לאוזן. מחברת הספר אומנות שימור הלקוחות.

מאמינה כי שירות קשוב ומקצועי הוא המפתח ליצירת לקוחות קבועים ונאמנים, מאמינה כי ניתן להפוך כמעט כל לקוח מתלונן ללקוח מרוצה. יודעת ובטוחה כי עסקים אשר ישימו את הלקוח בראש מעיניהם יראו את השינוי בתוצאות העסקיות.