למה כף רגלי לא תדרוך יותר בשקם אלקטריק

אני מופתעת כל פעם מחדש כשאני נתקלת באטימות של גופים המתיימרים לתת שירות מעולה.
הסיפור הוא כזה: רכשתי לפני מספר חודשים טלויזיה בשקם אלקטריק, רק בגלל מבצע שהבטיח תלושי קניה בסך 250 ₪ על כל קניה בסך 1000 ₪. כך היו ברשותי תלושים בשווי 750 ₪.
ניסיתי להשתמש בתלושים האלה כדי לרכוש שם מוצר מסויים, אך כיוון שהמוצר היה במבצע, לא הסכימו לקבל אותם, ואני תכננתי להגיע במועד אחר כדי לנצל אותם.
לצערי, בגלל בעיה בריאותית לא צפויה אושפזתי בבי"ח, נותחתי והייתי מוגבלת במשך מספר שבועות. מאחר והתלושים היו בתוקף רק לתקופה קצרה, ומאחר והייתי מודעת לכך, פניתי לשירות הלקוחות של שקם אלקטריק ביום בו פג תוקף התלושים, הסברתי כי בגלל מצבי הרפואי לא הצלחתי לממש את התלושים, וביקשתי כי יאריכו את תוקפם לחודש נוסף כדי שאוכל לעשות בהם שימוש.
לא קיבלתי שום תגובה למייל שלי, ורק לאחר פוסט בדף הפייסבוק שלהם, חזרה אלי נציגה ובאטימות רבה הודיעה לי ש "אין מה לעשות". מבחינתם, הזיכוי שהיה שלי בזכות ולא בחסד, יכול לעשות את דרכו לפח האשפה.
גם פקס ששלחתי למנכ"ל הרשת עשה את דרכו כנראה לפח האשפה, מאחר ולא זכיתי לכל תגובה.
אז אתם שם בשקם אלקטריק, הרווחתם אמנם את 750 השקלים שהיו שלי. אבל אתם יכולים להיות בטוחים – כף רגלי לא תדרוך יותר בשקם אלקטריק, וכלקוח כועס, אעשה הכל כדי להמליץ לכל חברי, מכרי ובני משפחתי שלא להתקרב לחנויות הרשת . רשת המנצלת את זכותה להיות צודקת (כי הרי על התלושים מודפס בפירוש תוקפם הקצר,כך שאין לי עילה חוקית לעשות דבר נגדם ) ואינה מנסה להיות חכמה כדי לשמר את לקוחותיה אינה ראויה לקבל את אמוני, ובודאי שלא את כספי.
אז זהו, שהיום בשבילי שקם אלקטריק זה ממש בטוח שלא קניתי טוב…לא חבל?