השירותים שלנו - למי כדאי לעבוד איתנו?

  • כל עסק המרגיש נטישת לקוחות או חוסר נאמנות לקוחות
  • כל עסק המקבל תלונות רבות וחוסר שביעות רצון לקוחות
  • כל עסק המעוניין לשים את השירות ללקוח במקום הראשון וזקוק ליד מכוונת בקביעת יעדים,נהלי עבודה,טיפול בנקודות תורפה והדרכה לצוות
  • כל עסק המעוניין לשמר לקוחות בעזרת שיפור השירות

 

כיצד זה עובד

סדנאות והדרכות לצוות

סדנאות לשיפור השירות לצוות העובדים,למנהלים ולאנשי מכירות.בסדנאות מושם דגש על הבנת הצורך בשירות קשוב, הבנת הערך של לקוח מרוצה וניתנים טיפים וכלים מעשיים לטיפול בתלונות לקוחות מחד,והשגת שביעות רצון לקוחות מאידך.

יעוץ אישי לשירות קשוב

מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ולמנהלי חברות. הייעוץ נערך במשך מספר פגישות,ומיועד לאתר כשלים בשירות, בדיקת שביעות רצון לקוחות, תכנון מהלכים לשיפור השירות ויצירת בולטות דרך שירות לקוחות ייחודי והטמעת הדרך לשירות קשוב שיטתי.

פרויקטים לשיפור השירות בעסק

ליווי עסקי לאורך תקופה והטמעת שיטות עבודה לשירות קשוב וטיפול מושכל בתלונות לקוחות.

הדרכה לטיפול בתלונות לקוחות

הדרכה חד פעמית לצוות העובדים בנושא טיפול מושכל בתלונות לקוחות.

ביצוע משובי לקוחות

ביצוע סקרים חד פעמיים או משובים כחלק משיטת עבודה (real time surveys).

 
אשמח לעמוד לרשותכם ולהמליץ לכם על המסלול המתאים ביותר עבורכם באופן אישי.

יפעת ברעם
ייעוץ לשירות קשוב