וידאו: מה זה שירות קשוב?

כל עסק חווה עזיבת לקוחות. יש הנוטשים מאחר ואינם מרוצים מהשירות,יש העוזבים בגלל המחיר,ולעיתים לקוחות פשוט אינם מרגישים מחויבות ורוכשים מוצר או שירות במקומות מזדמנים.

כל לקוח נוטש הוא הפסד כספי לעסק שלך, אך לקוח שעזב בשל חוסר שביעות רצון עלול לגרום ללקוחות נוספים לעזוב ולעבור למתחרה, ובכך לגרום לירידה משמעותית בהכנסות . הבעיה היא כי במקרים רבים,בעל העסק כלל אינו יודע כי הלקוח אינו מרוצה.רוב הלקוחות האלה אינם טורחים כלל להתלונן – הם פשוט אינם חוזרים!

מחקרים מראים כי עלות רכישת לקוח חדש גבוהה פי 5 לפחות מעלות שימור לקוח קיים.

לכן , מומלץ תמיד להשקיע בשימור לקוחות כדי להשיג שיווק מפה לאוזן ולחסוך בעלויות פרסום,שיווק וגיוס לקוחות חדשים.
שירות קשוב הוא הדרך לברר מה חושבים הלקוחות,לגלות תקלות בשירות באופן מיידי ולטפל בהן
בדרך הטובה ביותר.

איך זה עובד?

אנו מבצעים תשאול ובדיקה ראשונית בעסק, ומאפיינים את מערך הטיפול בלקוחות, כולל ניתוח נקודות תורפה או חולשה ,ותחומים הניתנים לטיפול ושיפור בעלויות נמוכות.

לאחר איסוף המידע נשב איתך,נציג לך את הממצאים ויחד נגבש יעדי שירות,נחליט על הדרך לקבלת משוב לקוחות ועל תדירות ביצוע המשוב.

אנו נבנה עבורך שאלוני משוב המותאמים לך ולסוגי הלקוחות השונים שלך ונגבש דרכי ביצוע למשוב שביעות רצון,כולל משוב מיידי לאחר קבלת השירות (Real time survey).

במידה ומדובר בשאלוני משוב באמצעות הדואר האלקטרוני,אנו עוזרים בהקמה ותפעול ראשוני של המערכת.

לכל אחד מלקוחותינו צמוד מאמן לשירות קשוב, המלווה ומדריך את צוות העובדים כיצד לתת שירות יוצא דופן וכיצד לטפל בכל תלונה ,הערה או משוב חיובי.

לאחר קבלת תוצאות המשובים ילווה אתכם המאמן בניתוח המשובים ובטיפול מקצועי בתלונות ובתגובות חיוביות.

מנסיוננו,לקוח לא מרוצה אשר טופל כראוי,יחזור על פי רוב להיות לקוח נאמן שלך וימליץ עליך ללקוחות פוטנציאלים נוספים.

שירות קשוב הוא כלי הכרחי לשימור לקוחות,שיווק מפה לאוזן ויצירת נאמנות לקוחות. בהשקעה קטנה, שירות קשוב יאפשר לך להגדיל את מאגר לקוחותיך ואת ההכנסות של העסק שלך.

נשמח לעמוד לשרותכם ולתת פרטים נוספים.

יפעת ברעם 052-8629692

yifat@yifatbaram.co.il