עסקים רבים עסוקים במרדף אחר לקוחות חדשים, ושוכחים לטפח את הלקוחות שכבר השיגו.
טיפול ראוי בלקוחות הקיימים, התמודדות נכונה עם תלונות וחוסר שביעות רצון והשקעה בטיפוח ובשימור הלקוחות הקיימים חיוניים לכל עסק ויבטיחו הגדלת ההכנסות של כל עסק, הן באמצעות קניות חוזרות של הלקוחות, והן באמצעות הפניות מפה לאוזן.
בספר "אומנות שימור הלקוחות" תקבלו כלים שיסייעו לכם למנוע נטישת לקוחות ולייצר נאמנות, לשמר את הלקוחות לאורך זמן ולהגדיל את ריווחיות העסק באמצעות הלקוחות הקיימים.
 
כריכה קדמית
 
כריכה אחורית